رویدادها آرشیو خبر ها
تبریك عجیب و تمسخر آمیز طرفداران پی اس جی به یوونتوس!

تبریك عجیب و تمسخر آمیز طرفداران پی اس جی به یوونتوس!

پیوستن آدرین رابیو هافبك 24 ساله پاری‌سن‌ژرمن به یوونتوس همانقدر كه باعث تزریق روحیه امید و خوشحالی در اردوی بیانكونری‌ها شده در كشور فرانسه موجی از شادی را میان هواداران پی‌اس‌جی بوجود آورده است!

 

جمعی از هواداران پی‌اس‌جی با راه‌اندازی هشتگ‌هایی تحت عنوان «ممنون یوونتوس» یا با مخاطب قرار دادن حساب‌های كاربری آدرین رابیو و باشگاه یوونتوس از انجام این انتقال ابراز رضایت كرده‌اند.

 

طرفداران پاری‌سن‌ژرمن با نوشتن جملات تشكرآمیز زیر پست‌های مرتبط با حضور آدرین رابیو در تورین، ‌ باشگاه یوونتوس و انجام تست‌های پزشكی در J كلینیك، با ابراز خوشحالی از پیوستن هافبك سابق تیمشان به یووه با نوشتن جملات و استفاده از استیكرهای مختلف به ابراز شادی و مسرت پرداخته‌اند.

 

این موج عجیب خوشحالی در پی عدم محبوبیت رابیو در میان آنها در سالهای اخیر بوده، بطوریكه جمع كثیری از طرفداران این باشگاه آرزوی جدایی او از تیم‌شان را در دل می‌پرورانده‌اند. حالا با پیوستن تارزان (یكی از القاب رابیو) به یووه آنها احساسات‌شان را پنهان نكرده‌ و در شبكه‌های اجتماعی مشغول به شادمانی هستند.

 

آدرین رابیو در حالی پس از 7 فصل حضور در پاریس عازم تورین شده است كه در واپسین فصل حضورش به دلیل مصدومیت و سپس افت فنی همواره بازیكنی كم‌اثر در تركیب پاری‌سن‌ژرمن پرستاره بود و همین عملكرد ضعیف نیز بر شدت نارضایتی‌ها نسبت به او افزوده بود.

 

رابیو كه سابقه 6 بازی ملی و انجام 227 بازی برای پاریسی‌ها را در كارنامه‌ ورزشی‌اش دارد، در سال 2013 به عنوان یكی از بهترین استعدادهای تورنمنت جام ملت‌های اروپا انتخاب و معرفی شد.

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: